7. Festival psihologije i medija – kao predkonferencijski program na 31GKHP
Riječki Festival psihologije i medija ove godine održava se sedmu godinu za redom, a po prvi puta u Opatiji i to kao predkonferencijski program 31. godišnje konferencije hrvatskih psihologa. Festival će biti održan u Hotelu Ambasador 06. studenog u vremenu od 10.00 do 16.00 sati, a nakon toga u 17.00 sati svečano se zatvara Festival i otvara 31. godišnja konferencija hrvatskih psihologa.
Festival psihologije i medija je platforma za suradnju psihologa i medijskih stručnjaka, pokrenuta radi jačanja dijaloga između ovih profesija, te boljeg međusobnog razumijevanja i kvalitetnije suradnje. Zamišljen je kao skup konferencijsko - festivalske forme koja uključuje sve oblike sudjelovanja, a pokrenut je s namjerom uključivanja zainteresiranih stručnjaka i organizacija te je do sada u kulturnim prostorima Grada Rijeke (i pandemijskom web okruženju) održan šest godina za redom.
Festival od svojih početaka ima tri stalne teme na kojima temelji svoju programsku orijentaciju:
Mediji u psihologiji: I psihologija, i mediji imaju značajnu ulogu u razvoju zapadne civilizacije u 20. i 21. stoljeću. Razvoj novih medija i medijskih tehnologija posljednjih petnaestak godina, njihovo masovno korištenje, generacijske sličnosti i razlike u korištenju novih tehnologija, njihov daljnji razvoj i promišljanja o tome gdje to vodi neke su od tema koje mediji i njihov razvoj donose u psihologiju. Psihologija je ključna za razumijevanje posljedica i utjecaj tehnološkog razvoja na ljudsko ponašanje, kogniciju i emocije, uz istovremenu nužnost poznavanja i razumijevanja funkcioniranja novih tehnologija. Stoga želimo raspraviti medijske teme koje proučava psihologija.
Psihologija u medijima: Koliko su psiholozi prisutni u medijima? Koliko često izlaze u javnost? Surađuju li novinari dovoljno s psiholozima u obradi svojih tema? Jesmo li zadovoljni kako nas mediji predstavljaju? Poznajemo li dovoljno medijski prostor? Ovo su samo neka od pitanja koja su u fokusu ove teme festivala.
Psihologija i mediji, i (nezaobilazna) etika: Ovo je tema koja svoje začetke ima u 16. godišnjoj konferenciji hrvatskih psihologa koja je 2008. godine održana u Poreču, o temi Psihologija – mediji – etika (iako se o tim temama raspravljalo i ranije). Konferencija je tada okupila rekordan broj sudionika na jednom ovakvom događaju te je zaključena zaključcima – otvorena akcijama', aktualnima i danas. Zbog toga o etici u psihologiji i u medijima imamo potrebu progovarati i raspravljati i danas.
Prijave za aktivno sudjelovanje na Festivalu su u tijeku, te ukoliko imate sadržaj koji želite prezentirati na Festivalu, prijave su do 20. listopada 2024. godine otvorene na poveznici.
Sudjelovanje na Festivalu je besplatno, ali je potrebno registrirati se na poveznici koja će za registraciju sudionika koji nemaju prijavljeno aktivno sudjelovanje biti objavljena na web stranicama Festivala nakon 20. listopada.
Radujemo se još jednom Festivalu psihologije i medija i očekujemo vas 06.11. u Opatiji!
Programsko-organizacijski odbor Festivala: Hrvoje Gligora, Nada Kegalj, Borka Ogrizović, Linda Kolić Sobol, Tanja Tuhtan Maras, Natalija Marković
Festival psihologije i medija je platforma za suradnju psihologa i medijskih stručnjaka, pokrenuta radi jačanja dijaloga između ovih profesija, te boljeg međusobnog razumijevanja i kvalitetnije suradnje. Zamišljen je kao skup konferencijsko - festivalske forme koja uključuje sve oblike sudjelovanja, a pokrenut je s namjerom uključivanja zainteresiranih stručnjaka i organizacija te je do sada u kulturnim prostorima Grada Rijeke (i pandemijskom web okruženju) održan šest godina za redom.
Festival od svojih početaka ima tri stalne teme na kojima temelji svoju programsku orijentaciju:
Mediji u psihologiji: I psihologija, i mediji imaju značajnu ulogu u razvoju zapadne civilizacije u 20. i 21. stoljeću. Razvoj novih medija i medijskih tehnologija posljednjih petnaestak godina, njihovo masovno korištenje, generacijske sličnosti i razlike u korištenju novih tehnologija, njihov daljnji razvoj i promišljanja o tome gdje to vodi neke su od tema koje mediji i njihov razvoj donose u psihologiju. Psihologija je ključna za razumijevanje posljedica i utjecaj tehnološkog razvoja na ljudsko ponašanje, kogniciju i emocije, uz istovremenu nužnost poznavanja i razumijevanja funkcioniranja novih tehnologija. Stoga želimo raspraviti medijske teme koje proučava psihologija.
Psihologija u medijima: Koliko su psiholozi prisutni u medijima? Koliko često izlaze u javnost? Surađuju li novinari dovoljno s psiholozima u obradi svojih tema? Jesmo li zadovoljni kako nas mediji predstavljaju? Poznajemo li dovoljno medijski prostor? Ovo su samo neka od pitanja koja su u fokusu ove teme festivala.
Psihologija i mediji, i (nezaobilazna) etika: Ovo je tema koja svoje začetke ima u 16. godišnjoj konferenciji hrvatskih psihologa koja je 2008. godine održana u Poreču, o temi Psihologija – mediji – etika (iako se o tim temama raspravljalo i ranije). Konferencija je tada okupila rekordan broj sudionika na jednom ovakvom događaju te je zaključena zaključcima – otvorena akcijama', aktualnima i danas. Zbog toga o etici u psihologiji i u medijima imamo potrebu progovarati i raspravljati i danas.
Prijave za aktivno sudjelovanje na Festivalu su u tijeku, te ukoliko imate sadržaj koji želite prezentirati na Festivalu, prijave su do 20. listopada 2024. godine otvorene na poveznici.
Sudjelovanje na Festivalu je besplatno, ali je potrebno registrirati se na poveznici koja će za registraciju sudionika koji nemaju prijavljeno aktivno sudjelovanje biti objavljena na web stranicama Festivala nakon 20. listopada.
Radujemo se još jednom Festivalu psihologije i medija i očekujemo vas 06.11. u Opatiji!
Programsko-organizacijski odbor Festivala: Hrvoje Gligora, Nada Kegalj, Borka Ogrizović, Linda Kolić Sobol, Tanja Tuhtan Maras, Natalija Marković