Poziv na edukaciju: dr.sc. Snježana Sekušak-Galešev: Uloga psihologa u dijagnosticiranju i tertmanu djece i odraslih s ADHD-om
POZIVAMO VAS NA EDUKACIJU KOJA ĆE SE PUTEM ZOOM APLIKACIJE ODRŽATI U SUBOTU, 26. TRAVNJA 2025. GODINE, OD 9 DO 17 SATI:
Izv.prof.dr.sc. Snježana Sekušak-Galešev, prof.psihologije:
ULOGA PSIHOLOGA U DIJAGNOSTICIRANJU I TRETMANU DJECE I ODRASLIH S DEFICITOM PAŽNJE / HIPERAKTIVNIM POREMEĆAJEM (ADHD-om)
Deficit pažnje/hiperaktivni poremećaj (ADHD) je kompleksan, jedan od najčešćih neurorazvojnih poremećaja dječje i adolescentne dobi. Očituje se kao trajni obrazac nepažnje i / ili hiperaktivnosti-impulzivnosti koji ometa funkcioniranje ili razvoj. O osobama s ADHD poremećajem postoje mnoge zablude i pogrešna tumačenja, zbog kojih se teškoće uglavnom površno razumiju i prihvaćaju, a potencijali se ne iskorištavaju jer nisu prepoznati. Sve to zajedno dodatno umanjuje priliku za uspješno uključivanje u socijalnu sredinu, svladavanje nastavnih programa, za razvijanje potencijala, te donosi frustraciju ne samo osobama s ADHD-om nego i njihovim bližnjima. Nedovoljno razvijen i nejedinstven sustav dijagnosticiranja dovodi do neprepoznavanja teškoće djeteta u predškolskoj dobi ali i tijekom školovanja, što onemogućuje pružanje adekvatne podrške i u uvjetima u kojima je to moguće. Zbog svojeg specifičnog socio-kognitivnog funkcioniranja ova djeca i mladi posebno su rizični za isključivanje jer zahtijevaju podršku ne samo u obrazovnom procesu nego i u području ponašanja i socijalnih odnosa (sa rizikom za razvoj poremećaja u ponašanju kod djece i mladih s ADHD poremećajem.
Detalji o edukaciji i poveznica - u privitku
Izv.prof.dr.sc. Snježana Sekušak-Galešev, prof.psihologije:
ULOGA PSIHOLOGA U DIJAGNOSTICIRANJU I TRETMANU DJECE I ODRASLIH S DEFICITOM PAŽNJE / HIPERAKTIVNIM POREMEĆAJEM (ADHD-om)
Deficit pažnje/hiperaktivni poremećaj (ADHD) je kompleksan, jedan od najčešćih neurorazvojnih poremećaja dječje i adolescentne dobi. Očituje se kao trajni obrazac nepažnje i / ili hiperaktivnosti-impulzivnosti koji ometa funkcioniranje ili razvoj. O osobama s ADHD poremećajem postoje mnoge zablude i pogrešna tumačenja, zbog kojih se teškoće uglavnom površno razumiju i prihvaćaju, a potencijali se ne iskorištavaju jer nisu prepoznati. Sve to zajedno dodatno umanjuje priliku za uspješno uključivanje u socijalnu sredinu, svladavanje nastavnih programa, za razvijanje potencijala, te donosi frustraciju ne samo osobama s ADHD-om nego i njihovim bližnjima. Nedovoljno razvijen i nejedinstven sustav dijagnosticiranja dovodi do neprepoznavanja teškoće djeteta u predškolskoj dobi ali i tijekom školovanja, što onemogućuje pružanje adekvatne podrške i u uvjetima u kojima je to moguće. Zbog svojeg specifičnog socio-kognitivnog funkcioniranja ova djeca i mladi posebno su rizični za isključivanje jer zahtijevaju podršku ne samo u obrazovnom procesu nego i u području ponašanja i socijalnih odnosa (sa rizikom za razvoj poremećaja u ponašanju kod djece i mladih s ADHD poremećajem.
Detalji o edukaciji i poveznica - u privitku